Co wchodzi w skład abonamentu?
- Prowadzenie Księgi Przychodów i Rozchodów;
- Wyliczenie na podstawie KPIR miesięcznej/kwartalnej zaliczki na podatek dochodowy;
- Sporządzenie ewidencji wyposażenia oraz środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, ustalenie planu rocznej amortyzacji oraz rozliczanie miesięcznych odpisów amortyzacyjnych;
- Rozliczanie kosztów użytkowania pojazdów na podstawie prowadzonej ewidencji przebiegów;
- Rozliczanie podatku VAT na podstawie prowadzonych rejestrów VAT, sporządzanie miesięcznych lub kwartalnych deklaracji VAT7 lub VAT7K;
- Rozliczanie transakcji wewnątrzwspólnotowych oraz exportu/importu towarów i usług obejmujące wystawianie faktur wewnętrznych, prowadzenie właściwych rejestrów VAT, sporządzanie miesięcznych lub kwartalnych informacji podsumowujących VAT UE, rozliczanie podatkowe dokumentów celnych;
- Prowadzenie rozliczeń z ZUS, sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych, wyliczanie kwoty do zapłaty z tytułu ubezpieczenia;
- Roczne rozliczenie podatku, sporządzenie rocznych deklaracji podatkowych.
Ceny obowiązujące od dnia 01.01.2022 | ||
Ilość dokumentów rozliczanych w abonamencie | Miesięczna opłata | Opłata za każdy przekroczony dokument ponad limit abonamentu |
10 | 200,00 | 5,00 |
Podane ceny w cenniku są cenami netto.
Objaśnienia do cennika
- W skład ceny usługi wchodzi cena abonamentu, wartość na przekroczenie limitu dokumentów wynikającego z abonamentu oraz opłaty za usługi dodatkowe nieobjęte abonamentem.
- Usługi, które nie są objęte w abonamencie mają charakter usług dodatkowych. W przypadku prowadzenia prowadzenia księgowania przez cały okres obrachunkowy – opłata za zamknięcie roku nie jest pobierana. W przypadku prowadzenia historii prowadzenia działalności podatkowej podatkowej opłata wynosi 50% opłaty za ostatni miesiąc roku podatkowego; w składowaniu roku, którego nie była konserwacja rugowania opłata równowartość za pierwszy miesiąc podpisanej umowy. Zmiana abonamentu na wyższy może nastąpić z miesięcznym wyprzedzeniem.
- Zmiana abonamentu może nastąpić w każdej chwili trwania umowy.
- Dokumentem księgowym jest każdy dokument podlegający wpisowi do określonej ewidencji np. faktura, rachunek, umowa o pracę, raport fiskalny, wyciąg bankowy. Dokumentami księgowymi są również dokumenty wewnętrzne służące do księgowania np. kosztów przebiegu pojazdów czy amortyzacji środków trwałych.
- Listy płac czy wyciągi bankowe traktowane są jako zbiorcze dokumenty księgowe i rozliczane w następujący sposób: 1 lista płac to 1 dokument księgowy z 10 osobami z listy, wyciąg bankowy – 1 dokument księgowy dla 1 strony.
Terminy, o których należy pamiętać
- do 3. dnia każdego miesiąca – należy przygotować informacje do rozliczenia wynagrodzeń pracownikom;
- do 7. dnia każdego miesiąca – należy przygotować dokumenty za miesiąc poprzedni, Biuro sporządza listę płac i przekazuje informację dla Zleceniodawcy;
- do 15. dnia opłacania każdego dnia – Biuro wykonuje cały problem wobec ZUS z tytułu składek przez przedsiębiorcę;
- do 15. dnia każdego dnia – Biuro codziennie prowadzi ciągnąc walkę wobec ZUS z tytułu wynagrodzenia;
- do 20. dnia każdego dnia – nasze biuro – aktualizacja aktualnej zmiany z tytułu podatku dochodowego i VAT.