Co wchodzi do składu abonamentu?

  • Prowadzenie Ksiąg Rachunkowych;
  • Wyliczenie na podstawie Ksiąg Rachunkowym miesięcznej/kwartalnej zaliczki na podatek dochodowy;
  • Sporządzenie ewidencji wyposażenia oraz środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, ustalenie planu rocznej amortyzacji oraz rozliczanie miesięcznych odpisów amortyzacyjnych;
  • Rozliczanie kosztów użytkowania pojazdów na podstawie prowadzonej ewidencji przebiegów;
  • Rozliczanie podatku VAT na podstawie prowadzonych rejestrów VAT, sporządzanie miesięcznych lub kwartalnych deklaracji VAT7 lub VAT7K;
  • Rozliczanie transakcji wewnątrzwspólnotowych oraz exportu/importu towarów i usług obejmujące wystawianie faktur wewnętrznych, prowadzenie właściwych rejestrów VAT, sporządzanie miesięcznych lub kwartalnych informacji podsumowujących VAT UE, rozliczanie podatkowe dokumentów celnych;
  • Prowadzenie rozliczeń z ZUS, sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych, wyliczanie kwoty do zapłaty z tytułu ubezpieczenia;
  • Roczne rozliczenie podatku, sporządzenie rocznych deklaracji podatkowych;
  • Sporządzenie raportu kasowego;
  • Sporządzenie wezwania do potwierdzenia sald.
Ceny obowiązujące
Ilość dokumentów rozliczanych w danym abonamencie Miesięczna opłata Opłata za każdy przekroczony dokument ponad limit abonamentu
10 tzw. „Martwe Spółki” 700,00 12,00

Podane ceny w cenniku są cenami netto.

Objaśnienia do cennika

  • W skład ceny usługi wchodzi cena abonamentu, wartość na przekroczenie limitu dokumentów wynikającego z abonamentu oraz opłaty za usługi dodatkowe nieobjęte abonamentem.
  • Usługi, które nie są objęte w abonamencie mają charakter usług dodatkowych. W przypadku prowadzenia prowadzenia księgowania przez cały okres obrachunkowy – opłata za zamknięcie roku nie jest pobierana. W przypadku prowadzenia historii prowadzenia działalności podatkowej podatkowej opłata wynosi 50% opłaty za ostatni miesiąc roku podatkowego; w składowaniu roku, którego nie była konserwacja rugowania opłata równowartość za pierwszy miesiąc podpisanej umowy. Zmiana abonamentu na wyższy może nastąpić z miesięcznym wyprzedzeniem.
  • Zmiana abonamentu może nastąpić w każdej chwili trwania umowy.
  • Dokumentem księgowym jest każdy dokument podlegający wpisowi do określonej ewidencji np. faktura, rachunek, umowa o pracę, raport fiskalny, wyciąg bankowy. Dokumentami księgowymi są również dokumenty wewnętrzne służące do księgowania np. kosztów przebiegu pojazdów czy amortyzacji środków trwałych.
  • Listy płac czy wyciągi bankowe traktowane są jako zbiorcze dokumenty księgowe i rozliczane w następujący sposób: 1 lista płac to 1 dokument księgowy z 10 osobami z listy, wyciąg bankowy – 1 dokument księgowy dla 1 strony.

Terminy, o których należy pamiętać

  • do 3. dnia każdego miesiąca – należy uwzględnić informacje do rozliczenia zakończenia;
  • do 7. dnia każdego miesiąca – należy uwzględnić dokumenty za dwa poprzednie, Biuro sporządzające listę płac i przekazywane informacje dla Zleceniodawcy;
  • do 15. dnia każdego miesiąca – Biuro obsługi o dostępch wobec ZUS z podręczników opłacanych przez przedsiębiorcę;
  • do 15. dnia każdego miesiąca – Biuro obsługi o konieczności stosowania się do ZUS z tytułu uruchomienia;
  • do 20. dnia każdego miesiąca – biuro powiadamiające o wprowadzeniu dodatkowej opłaty z tytułu podatku dochodowego i VAT.